Tarieven

Tarieven

Intakegesprek

De eerste afspraak is een  intakegesprek. In dit gesprek nemen we je huidige situatie door en kijken we samen naar je wensen en wat voor soort hulp je van mij verwacht. Na deze kennismaking kunnen we een opruimsessie van 3 uur inplannen. Dan kun jij ervaren of je het prettig vindt werken met mij en of er een klik is. Dit is belangrijk om fijn te kunnen samenwerken. Na de eerste opruimsessie bespreken we hoe je verder wilt.

Vervolgtraject

Mochten er vervolgsessie nodig zijn, dan heb ik een aantal pakketten waar je uit kunt kiezen.  Zo bepaal jij wat je uit wilt geven en kunnen we op korte termijn aan de slag. Doordeweeks, ‘s avonds of in het weekend. Wat jij wilt.

Hoe meer uren je inkoopt, hoe voordeliger het wordt

Pakketten

Iedereen is anders en niet elke sessie is hetzelfde. Daarom heb ik verschillende tarieven. Je kunt kiezen uit 4 pakketten waarmee je een vast aantal uur inkoopt. Kun je niet kiezen of twijfel je over hoeveel uur je nodig hebt?
Bel me even of stuur me een mail en dan bespreken we samen wat voor jou het beste is.

Pakket 1 € 150,-

Intake en 3 uur opruimen/organiseren. Ideaal voor het ordenen van een kledingkast, voorraad-/trapkast.
We steken echt samen de handen uit de mouwen, zodat je versteld staat wat er allemaal is opgeruimd. Daarna kun je indien gewenst, zelfstandig aan de slag

Pakket 2 € 270,-

Intake en 6 uur opruimen/organiseren Ideaal voor het ordenen van een verouderde administratie, zolder, garage of andere ruimtes in de woning.
Deze uren kun je op 1 dag inboeken (hier moet je wel energie voor hebben) of verdelen over 2 sessies (dan kan je tussen de sessies door ook nog zelf aan de slag).

Pakket 3 € 360,-

Intake en 9 uur opruimen/organiseren Ideaal voor het ordenen van een verouderde administratie, zolder, garage of andere ruimtes in de woning.
In deze tijd kunnen we heel veel bewerkstelligen en het is nog voordelig ook. Je kunt de uren verdelen over 2 of 3 sessies. De tijd ertussen kan verschillen van een week tot maximaal 6 maanden.

Strippenkaart  € 450,-

12 uur opruimen/organiseren. Per afspraak dient minimaal 2 uur afgenomen te worden.
Deze strippenkaart is ideaal voor het bijhouden van de administratie voor senioren. 6x per jaar kom ik langs om de administratie en post te ordenen.

  • Pakket 1

  • 150

  • Intakegesprek
  • 3 uur
    Opruimen en organiseren
  • Kleine organizing materialen
  • Nazorg
  • Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern
  • € 50,-
    Uurtarief
  • Pakket 2

  • 270

  • Intakegesprek
  • 6 uur
    Opruimen en organiseren
  • Kleine organizing materialen
  • Nazorg
  • Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern
  • € 45,-
    Uurtarief
  • Pakket 3

  • 360

  • Intakegesprek
  • 9 uur
    Opruimen en organiseren
  • Kleine organizing materialen
  • Nazorg
  • Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern
  • € 40,-
    Uurtarief
  • Strippenkaart

  • 450

  • Intakegesprek
  • 12 uur
    Opruimen en organiseren
  • Kleine organizing materialen
  • Nazorg
  • Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern
  • € 40,-
    Uurtarief

Alle pakketten zijn inclusief:

  • Reiskosten tot 20 km vanaf de Meern enkele reis, buiten de 20 km enkele reis €0,25 per kilometer en eventueel parkeertarief.
  • Kleine opbergmaterialen materialen. (grote opbergmaterialen zullen tegen kostprijs worden berekend)
  • Meenemen van spullen voor donatie. (mits het in de auto past)

NB: Prijzen voor de zakelijke klanten zijn op aanvraag.

Ik werk op verzoek ook in het weekend en/of in de avond.

Wil je meer informatie, neem dan gerust contact op.

Contact