Werkwijze opruimcoach
Kennismakingsgesprek
De eerste afspraak is een kennismakingsgesprek. In dit gesprek nemen we je huidige situatie door en kijken we samen naar je wensen en wat voor soort hulp je van mij verwacht. Op basis van dit gesprek kan ik een offerte maken met een totaalprijs, of we kunnen afspreken dat er op basis van een uurtarief gewerkt wordt. Tevens is er de mogelijkheid om uit een pakket te kiezen.
Na deze kennismaking kunnen we een opruimsessie van 3 uur inplannen. Dan kun jij ervaren of je het prettig vindt werken met mij en of er een klik is. Dit is belangrijk om fijn te kunnen samenwerken. Na de eerste opruimsessie bespreken we hoe je verder wilt.
Kosten
Mochten er vervolgsessie nodig zijn, dan heb ik een aantal pakketten waar je uit kunt kiezen. Zo bepaal jij wat je uit wilt geven en kunnen we op korte termijn aan de slag. Doordeweeks, ‘s avonds of in het weekend. Wat jij wilt.
Mochten er toch meer uren nodig zijn dan in het pakket zijn opgenomen, dan maken we over die uren een nieuwe prijsafspraak.
Kennismakings pakket
€150
- Intakegesprek
- 3 uurOpruimen en organiseren
- Kleine organizing materialen
- Nazorg
- Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern
Aan de slag pakket
€270
- Intakegesprek
- 6 uurOpruimen en organiseren
- Kleine organizing materialen
- Nazorg
- Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern
Intensief aan de slag pakket
€360
- Intakegesprek
- 9 uurOpruimen en organiseren
- Kleine organizing materialen
- Nazorg
- Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern
Strippenkaart
€450
- Intakegesprek
- 12 uurOpruimen en organiseren
- Kleine organizing materialen
- Nazorg
- Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern