Werkwijze opruimcoach

Kennismakingsgesprek

De eerste afspraak is een kennismakingsgesprek. In dit gesprek nemen we je huidige situatie door en kijken we samen naar je wensen en wat voor soort hulp je van mij verwacht. Op basis van dit gesprek kan ik een offerte maken met een totaalprijs, of we kunnen afspreken dat er op basis van een uurtarief gewerkt wordt. Tevens is er de mogelijkheid om uit een pakket te kiezen.

Na deze kennismaking kunnen we een opruimsessie van 3 uur inplannen. Dan kun jij ervaren of je het prettig vindt werken met mij en of er een klik is. Dit is belangrijk om fijn te kunnen samenwerken. Na de eerste opruimsessie bespreken we hoe je verder wilt.

Kosten

Mochten er vervolgsessie nodig zijn, dan heb ik een aantal pakketten waar je uit kunt kiezen.  Zo bepaal jij wat je uit wilt geven en kunnen we op korte termijn aan de slag. Doordeweeks, ‘s avonds of in het weekend. Wat jij wilt.
Mochten er toch meer uren nodig zijn dan in het pakket zijn opgenomen, dan maken we over die uren een nieuwe prijsafspraak.

Tarieven

Kennismakingspakket

€ 150,-

Dit pakket is ideaal voor het ordenen van een kledingkast, voorraad-/trapkast.
We steken echt samen de handen uit de mouwen, zodat je versteld staat wat er allemaal is opgeruimd. Daarna kun je indien gewenst, zelfstandig aan de slag

  • Kennismakingsgesprek

  • 3 uur opruimen

  • Nazorg

  • Reiskosten tot 20km vanaf de Meern

afspraak maken
  • Kennismakings pakket

  • 150

  • Intakegesprek
  • 3 uur
    Opruimen en organiseren
  • Kleine organizing materialen
  • Nazorg
  • Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern
  • Aan de slag pakket

  • 270

  • Intakegesprek
  • 6 uur
    Opruimen en organiseren
  • Kleine organizing materialen
  • Nazorg
  • Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern
  • Intensief aan de slag pakket

  • 360

  • Intakegesprek
  • 9 uur
    Opruimen en organiseren
  • Kleine organizing materialen
  • Nazorg
  • Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern
  • Strippenkaart

  • 450

  • Intakegesprek
  • 12 uur
    Opruimen en organiseren
  • Kleine organizing materialen
  • Nazorg
  • Reiskosten tot 20 km vanaf De Meern

Aan de slag pakket

€ 285,-

Dit pakket is ideaal voor het ordenen van een verouderde administratie, zolder, garage of andere ruimtes in de woning

  • Kennismakingsgesprek

  • 6 uur opruimen

  • Nazorg

  • Reiskosten tot 20km vanaf de Meern

afspraak maken

Intensief aan de slag pakket

€ 405,-

Dit pakket is ideaal voor het ordenen van een verouderde administratie, zolder, garage of andere ruimtes in de woning.
In deze tijd kunnen we heel veel bewerkstelligen en het is nog voordelig ook. Je kunt de uren verdelen over 2 of 3 sessies. De tijd ertussen kan verschillen van een week tot maximaal 6 maanden.

  • Kennismakingsgesprek

  • 9 uur opruimen

  • Nazorg

  • Reiskosten tot 20km vanaf de Meern

afspraak maken

Strippenkaart

€ 480,-

Deze strippenkaart is ideaal voor het bijhouden van de administratie voor senioren. 6x per jaar kom ik langs om de administratie en post te ordenen.
Per afspraak dient minimaal 2 uur afgenomen te worden.

  • Kennismakingsgesprek

  • 12 uur opruimen

  • Nazorg

  • Reiskosten tot 20km vanaf de Meern

afspraak maken

Alle pakketen zijn inclusief:

  • Kleine opbergmaterialen materialen. (grote opbergmaterialen zullen tegen kostprijs worden berekend)

  • Meenemen van spullen voor donatie (mits het in de auto past)

  • Reiskosten tot 20 km vanaf de Meern enkele reis, buiten de 20 km enkele reis €0,25 per kilometer en eventueel parkeertarief.

NB: Prijzen voor de zakelijke klanten zijn op aanvraag.

afspraak maken