Raakt je huis overvol of is het een chaos in huis? Zie jij door de bomen het bos niet meer met betrekking tot je (financiële) administratie?

Herken je dit?

Het hebben van een opgeruimd en net huis en een bijgewerkte en geordende administratie, kan ontzettend veel rust geven. Soms kan het echter lastig zijn om deze rust zelfstandig te vinden, doordat je niet precies weet waar je moet beginnen en de chaos ondertussen steeds groter lijkt te worden. Ik help je als opruimcoach in dit geval graag, om samen met jou weer rust in je huis en administratie te creëren. Dit zorgt namelijk uiteindelijk ook voor een gevoel van rust in je hoofd. Ik zal je voorzien van praktische tips en hiernaast samen met jou je huis en/of administratie opruimen en organiseren.

De opruimcoach van Midden Nederland

Als opruimcoach help ik je op weg en zorg ervoor dat er een duidelijk plan wordt opgesteld. Hiernaast bied ik begeleiding en ondersteuning. Hierbij staan jouw wensen en gedachten natuurlijk altijd voorop.

Raakt je huis overvol of is het een chaos in huis? 

Herken je dit?

Het hebben van een opgeruimd en net huis en een bijgewerkte en geordende administratie, kan ontzettend veel rust geven. Soms kan het echter lastig zijn om deze rust zelfstandig te vinden, doordat je niet precies weet waar je moet beginnen en de chaos ondertussen steeds groter lijkt te worden. Ik help je als opruimcoach in dit geval graag, om samen met jou weer rust in je huis en administratie te creëren. Dit zorgt namelijk uiteindelijk ook voor een gevoel van rust in je hoofd. Ik zal je voorzien van praktische tips en hiernaast samen met jou je huis en/of administratie opruimen en organiseren.

De opruimcoach van Midden Nederland

Als opruimcoach help ik je op weg en zorg ervoor dat er een duidelijk plan wordt opgesteld. Hiernaast bied ik begeleiding en ondersteuning. Hierbij staan jouw wensen en gedachten natuurlijk altijd voorop.

Op zoek naar rust in je huis en je hoofd?

Tijdens ons drukke alledaagse leven schiet het opruimen van je huis er nog wel eens bij in. Vaak baal je hiervan, omdat een opgeruimd huis juist zo’n heerlijke rust in je hoofd brengt. Langzaam maar zeker kan het gebeuren dat je huis voller en steeds minder geordend raakt. Je neemt je vaak voor om hier verandering in aan te brengen, maar het komt er maar niet van. Wellicht kom je tijd tekort of misschien overzie je de situatie zelf niet meer en weet je hierdoor niet hoe en waar te beginnen?

Door mijn jarenlange ervaring als opruimcoach is geen uitdaging mij te gek! Ik bied je graag hulp in deze situatie en zorg samen met jou voor dat heerlijke opgeruimde gevoel.

Hoe ga ik te werk?

Ik weet precies hoe je te werk moet gaan om je huis op te ruimen en om het opgeruimd te houden en ik heb een echte ‘hands-on’ mentaliteit. In mijn werkzaamheden staat het voorop om samen met jou te werk te gaan. Jij beslist uiteindelijk wat er weg kan en wat niet. Ik zal je daarbij zo goed mogelijk adviseren en nadat we een selectie hebben gemaakt van de spullen die weggaan en blijven, help ik je bij het organiseren van de overgebleven spullen. Hiernaast geef ik je ook adviezen om je huis opgeruimd te houden na afronding van het traject.

Het resultaat van het opruimtraject.

Nadat we het opruimtraject samen hebben afgerond, heb jij weer een opgeruimd huis en hierdoor veel meer ruimte in je huis. Dit zorgt ervoor dat je alles makkelijker kunt terugvinden en geen last meer hebt van onnodige spullen in je huis.

Door de tips en adviezen die ik je geef, zal je in de toekomst zelf beter in staat zijn om je huis opgeruimd en geordend te houden. Uiteraard blijf ik na afronding van het traject altijd beschikbaar voor het geven van advies en het beantwoorden van je vragen.

Kort samengevat

  • Samen naar een doel werken: een opgeruimd huis
  • Rust in je hoofd creëren
  • Minder onnodige spullen in je huis en hierdoor meer ruimte
  • Praktische tips om in de toekomst zelf mee aan de slag te gaan

Voor wie?

Twijfel je nog of je bij mij aan het juiste adres bent? Ben jij helemaal klaar met alle rommel en verlang je naar een opgeruimd huis en ben je hiernaast bereid om er tijd, geld en energie in te steken, dan is er geen twijfel meer nodig!

Hulp met opruimen heeft een jarenlange ervaring als opruimcoach en combineert een duidelijk uitgestippeld plan met een persoonlijke en respectvolle benadering.

Een opgeruimd huis Vleuten de Meern - Hulp met opruimen

Ben jij de baas over je administratie?

Heb jij soms moeite met het bijhouden van een gestructureerde (digitale) administratie? Slingeren er op verschillende plekken in je huis enveloppen rond, misschien zelfs ongeopend? Weet jij waar je belangrijke papieren kunt terugvinden? Is het voor jou duidelijk hoe je er financieel voor staat?

Het netjes bijhouden van je administratie is een steeds terugkerende taak en niet iedereen heeft hier even veel tijd voor. Voor veel mensen is het bijhouden van de administratie ook niet een taak waar ze graag mee bezig zijn, juist hierom wordt het vaak vooruit geschoven of uiteindelijke helemaal niet gedaan. Wanneer je te weinig tijd besteed aan het gestructureerd houden van je financiële administratie, kan dit grote gevolgen met zich meebrengen. Wanneer je op dit punt bent beland, is het vaak erg lastig om zelfstandig je administratie weer op de rit te krijgen.

Samen brengen wij jouw administratie weer op orde

Als opruimcoach weet ik als geen ander welke moeilijkheden kunnen worden ervaren bij het op orde houden van de administratie. Ik breng graag samen met jou weer structuur in je administratie en zorg ervoor dat je voortaan zonder problemen je eigen administratie kunt bijhouden.

Last van een ‘digitale chaos’?

Mijn diensten als opruimcoach beperken zich niet alleen tot het opruimen van woningen of het structureren van je administratie.  In de tijd waarin we nu leven, kom ik in mijn werk als opruimcoach ook steeds vaker ‘digitale chaos’ tegen. Je laptop of pc is eigenlijk een verlengde van je hoofd. Het werkt ontzettend vertragend en is foutgevoelig, wanneer je mailbox compleet ongestructureerd is of wanneer de mappenstructuur op je computer geen duidelijke achterliggende logica heeft.

Wanneer dit het geval is, wordt de chaos in de loop der tijd vaak alleen maar groter. Ongeopende mailtjes stapelen zich op en je bent steeds vaker bestanden kwijt. Het lijkt dan vaak een enorme klus om hier iets aan te doen, zeker wanneer je het al ontzettend druk hebt met je dagelijkse werkzaamheden. Waar moet je precies beginnen en hoe pak je het digitaal orde scheppen aan?

Verlang jij naar digitale orde en structuur?

Het belangrijkste speerpunt voor het bereiken van digitale orde is het bedenken van een logische mappenstructuur. Zowel voor je bestand, foto’s als e-mails. Samen met jou stippel ik deze mappenstructuur uit. Hierna pakken we samen de chaos aan: we schonen je mailbox, foto’s en bestanden op en hierna delen we de overgebleven mails, foto’s en bestanden in in één van de gecreëerde mappen. Verder geef ik je praktische tips en adviezen voor het bijhouden van de stroom aan e-mails en het blijvend gestructureerd houden van je computer.

Digitaal organiseren

Een verhuizing gepland? Hulp met opruimen neemt je graag alle stress uit handen!

Verhuizen is een zeer stressvolle bezigheid. Een verhuizing betreft niet alleen simpelweg het overbrengen van je spullen naar een andere woning, maar hier komt vaak een heel emotioneel proces bij kijken. Je laat je oude en vertrouwde omgeving achter en moet een hoop zaken regelen om je nieuwe woning te kunnen betrekken. Tussendoor moet je ook nog eens al je spullen in de verhuisdozen inpakken en sorteren welke spullen je zou willen meenemen en wat er weg kan. Het kan zijn dat er tijdens een verhuisperiode zoveel op je af komt, dat je eigenlijk niet meer weet waar je moet beginnen en hoe je het het beste kunt gaan aanpakken. Verhuizen staat in de top 5 van meest stressvolle gebeurtenissen in ons alledaagse leven, het is dus helemaal niet gek als je hier hulp bij kan gebruiken.

Een verhuisplan opstellen!

Omdat er zoveel op je af komt tijdens een verhuizing, scheelt het ontzettend veel als je vooraf beschikking hebt over een duidelijk uitgeschreven verhuisplan. Dit zorgt ervoor dat je goed overzicht houdt tijdens het verhuisproces en het geeft je rust, omdat je weet dat alles goed komt als je het plan netjes volgt. Als opruimcoach help ik jou graag bij het opstellen van een verhuisplan, door mijn jarenlange ervaring weet ik precies wat hierin belangrijk is en waar zich vaak problemen in kunnen voordoen.

Op zoek naar rust in je huis en je hoofd? Hulp met opruimen staat voor jou klaar!

Tijdens ons drukke alledaagse leven schiet het opruimen van je huis er nog wel eens bij in. Vaak baal je hiervan, omdat een opgeruimd huis juist zo’n heerlijke rust in je hoofd brengt. Langzaam maar zeker kan het gebeuren dat je huis voller en steeds minder geordend raakt. Je neemt je vaak voor om hier verandering in aan te brengen, maar het komt er maar niet van. Wellicht kom je tijd tekort of misschien overzie je de situatie zelf niet meer en weet je hierdoor niet hoe en waar te beginnen?

Door mijn jarenlange ervaring als opruimcoach is geen uitdaging mij te gek! Ik bied je graag hulp in deze situatie en zorg samen met jou voor dat heerlijke opgeruimde gevoel.

Hoe ga ik te werk?

Ik weet precies hoe je te werk moet gaan om je huis op te ruimen en om het opgeruimd te houden en ik heb een echte ‘hands-on’ mentaliteit. In mijn werkzaamheden staat het voorop om samen met jou te werk te gaan. Jij beslist uiteindelijk wat er weg kan en wat niet. Ik zal je daarbij zo goed mogelijk adviseren en nadat we een selectie hebben gemaakt van de spullen die weggaan en blijven, help ik je bij het organiseren van de overgebleven spullen. Hiernaast geef ik je ook adviezen om je huis opgeruimd te houden na afronding van het traject.

Het resultaat van het opruimtraject.

Nadat we het opruimtraject samen hebben afgerond, heb jij weer een opgeruimd huis en hierdoor veel meer ruimte in je huis. Dit zorgt ervoor dat je alles makkelijker kunt terugvinden en geen last meer hebt van onnodige spullen in je huis.

Door de tips en adviezen die ik je geef, zal je in de toekomst zelf beter in staat zijn om je huis opgeruimd en geordend te houden. Uiteraard blijf ik na afronding van het traject altijd beschikbaar voor het geven van advies en het beantwoorden van je vragen.

Kort samengevat

  • Samen naar een doel werken: een opgeruimd huis
  • Rust in je hoofd creëren
  • Minder onnodige spullen in je huis en hierdoor meer ruimte
  • Praktische tips om in de toekomst zelf mee aan de slag te gaan

Voor wie?

Twijfel je nog of je bij mij aan het juiste adres bent? Ben jij helemaal klaar met alle rommel en verlang je naar een opgeruimd huis en ben je hiernaast bereid om er tijd, geld en energie in te steken, dan is er geen twijfel meer nodig!

Hulp met opruimen heeft een jarenlange ervaring als opruimcoach en combineert een duidelijk uitgestippeld plan met een persoonlijke en respectvolle benadering.

Ben jij de baas over je administratie?

Heb jij soms moeite met het bijhouden van een gestructureerde (digitale) administratie? Slingeren er op verschillende plekken in je huis enveloppen rond, misschien zelfs ongeopend? Weet jij waar je belangrijke papieren kunt terugvinden? Is het voor jou duidelijk hoe je er financieel voor staat?

Het netjes bijhouden van je administratie is een steeds terugkerende taak en niet iedereen heeft hier even veel tijd voor. Voor veel mensen is het bijhouden van de administratie ook niet een taak waar ze graag mee bezig zijn, juist hierom wordt het vaak vooruit geschoven of uiteindelijke helemaal niet gedaan. Wanneer je te weinig tijd besteed aan het gestructureerd houden van je financiële administratie, kan dit grote gevolgen met zich meebrengen. Wanneer je op dit punt bent beland, is het vaak erg lastig om zelfstandig je administratie weer op de rit te krijgen.

Samen brengen wij jouw administratie weer op orde.

Als opruimcoach weet ik als geen ander welke moeilijkheden kunnen worden ervaren bij het op orde houden van de administratie. Ik breng graag samen met jou weer structuur in je administratie en zorg ervoor dat je voortaan zonder problemen je eigen administratie kunt bijhouden.

Last van een ‘digitale chaos’?

Mijn diensten als opruimcoach beperken zich niet alleen tot het opruimen van woningen of het structureren van je administratie.  In de tijd waarin we nu leven, kom ik in mijn werk als opruimcoach ook steeds vaker ‘digitale chaos’ tegen. Je laptop of pc is eigenlijk een verlengde van je hoofd. Het werkt ontzettend vertragend en is foutgevoelig, wanneer je mailbox compleet ongestructureerd is of wanneer de mappenstructuur op je computer geen duidelijke achterliggende logica heeft.

Wanneer dit het geval is, wordt de chaos in de loop der tijd vaak alleen maar groter. Ongeopende mailtjes stapelen zich op en je bent steeds vaker bestanden kwijt. Het lijkt dan vaak een enorme klus om hier iets aan te doen, zeker wanneer je het al ontzettend druk hebt met je dagelijkse werkzaamheden. Waar moet je precies beginnen en hoe pak je het digitaal orde scheppen aan?

Verlang jij naar digitale orde en structuur?

Het belangrijkste speerpunt voor het bereiken van digitale orde is het bedenken van een logische mappenstructuur. Zowel voor je bestand, foto’s als e-mails. Samen met jou stippel ik deze mappenstructuur uit. Hierna pakken we samen de chaos aan: we schonen je mailbox, foto’s en bestanden op en hierna delen we de overgebleven mails, foto’s en bestanden in in één van de gecreëerde mappen. Verder geef ik je praktische tips en adviezen voor het bijhouden van de stroom aan e-mails en het blijvend gestructureerd houden van je computer.

Een verhuizing gepland? Hulp met opruimen neemt je graag alle stress uit handen!

Verhuizen is een zeer stressvolle bezigheid. Een verhuizing betreft niet alleen simpelweg het overbrengen van je spullen naar een andere woning, maar hier komt vaak een heel emotioneel proces bij kijken. Je laat je oude en vertrouwde omgeving achter en moet een hoop zaken regelen om je nieuwe woning te kunnen betrekken. Tussendoor moet je ook nog eens al je spullen in de verhuisdozen inpakken en sorteren welke spullen je zou willen meenemen en wat er weg kan. Het kan zijn dat er tijdens een verhuisperiode zoveel op je af komt, dat je eigenlijk niet meer weet waar je moet beginnen en hoe je het het beste kunt gaan aanpakken. Verhuizen staat in de top 5 van meest stressvolle gebeurtenissen in ons alledaagse leven, het is dus helemaal niet gek als je hier hulp bij kan gebruiken.

Een verhuisplan opstellen!

Omdat er zoveel op je af komt tijdens een verhuizing, scheelt het ontzettend veel als je vooraf beschikking hebt over een duidelijk uitgeschreven verhuisplan. Dit zorgt ervoor dat je goed overzicht houdt tijdens het verhuisproces en het geeft je rust, omdat je weet dat alles goed komt als je het plan netjes volgt. Als opruimcoach help ik jou graag bij het opstellen van een verhuisplan, door mijn jarenlange ervaring weet ik precies wat hierin belangrijk is en waar zich vaak problemen in kunnen voordoen.

Hulp met opruimen biedt gespecialiseerde coaching bij opruimen.

Als opruimcoach, weet ik precies hoe ik kan helpen met het aanbrengen van orde en structuur in huis en/of administratie. Ik bied je een helpende hand waar nodig, maar jij blijft zelf bepalen wat er wel en niet gebeurt. Ik streef ernaar om als vertrouwd gezicht met een persoonlijke benadering het leven net een beetje gemakkelijker te maken.

Wanneer u mijn hulp inschakelt, zal er eerst een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek plaatsvinden. Hierbij bekijken we samen waar de knelpunten zich bevinden en wat uw wensen en verwachtingen van het traject zijn. Aan de hand hiervan zal ik een maatwerkofferte opstellen, met hierin de exacte werkzaamheden en de hiermee samengaande kosten gespecificeerd.

Pakketten

Naast hulp met opruimen op maat, kunt u ook kiezen voor één van mijn vaste pakketten. Ik hanteer vier verschillende pakketten met een oplopend aantal uren per pakket. Wanneer u kiest voor een pakket, weet u van tevoren precies hoeveel uur hulp u inschakelt.

Werkgebied van Hulp met opruimen.

Mijn werkgebied strekt zich voornamelijk uit in de regio rondom Utrecht. Reiskosten tot 20 km enkele reis zijn inbegrepen in mijn uurtarief. Woont u niet in de regio Utrecht en dus verder dan 20 km enkele reis, ook dan help ik u uiteraard graag. Neem in dat geval ook gerust contact met mij op, zodat ik kan beoordelen wat ik voor u kan betekenen.
Wilt u meer informatie ontvangen, heeft u aanvullende vragen of wilt u een afspraak maken? Mail, app of bel me (zie hiervoor ook de pagina ‘contact’). U kunt snel en eenvoudig een afspraak maken door op de onderstaande button te klikken.

Maak een afspraak