Wil jij ook overzicht in huis en rust in je hoofd?

Je kent vast het gevoel van een lekker opgeruimd en schoon huis wel? Dat fijne gevoel van geen rondslingerende spullen, het gevoel van ruimte en overzicht en de rust die dat met zich meebrengt. Ben je zelf al vaker begonnen met opruimen maar toch steeds weer afgehaakt? Wees eens eerlijk, herken je die gedachte “dat komt vast nog wel eens van pas” maar raakt je huis ondertussen overvol? Of heb je simpelweg geen tijd of geen puf om er zelf aan te beginnen?

Ik kom je graag helpen met deze klus!

Hoe werkt het?

Door mijn ervaring weet ik precies hoe je te werk moet gaan om je huis op te ruimen en om het opgeruimd te houden. Samen gaan we aan de slag om schoon schip te maken maar jij beslist uiteindelijk wat er weg kan en wat mag blijven. Ik zal je daarbij adviseren en help je bij het organiseren van de overgebleven spullen. Natuurlijk vertel ik je ook hoe je ervoor kunt zorgen dat je huis opgeruimd en overzichtelijk blijft.

Het resultaat,

Een heerlijk opgeruimd huis, meer ruimte in je huis, minder onnodige spullen, alles gemakkelijk kunnen vinden en bovendien rust en ruimte in je hoofd.

Met de tips en trucs die ik je geef, zal je in de toekomst veel beter zelf in staat zijn om grip te houden op je spullen. Uiteraard blijf ik daarna beschikbaar voor advies en vragen.

 Alles op een rijtje:

  • Ruimte en orde in je huis.
  • Ruimte en rust in je hoofd
  • Meer genieten, want de storende gedachte van die troep thuis is weg!
 Voor wie?

Als je nu ECHT klaar bent met alle rommel en verlangt naar een opgeruimd huis en als je bereid bent om er tijd, geld en energie in te steken.

Ik help je graag op een persoonlijke, discrete, respectvolle en efficiënte manier!

Neem vrijblijvend contact met mij op en ik vertel je er graag meer over.

Neem contact op

Heb jij goed overzicht in je administratie?

Vind jij het ook altijd een hele klus om je administratie netjes bij te houden? Liggen de vaak nog ongeopende enveloppen gewoon op een stapeltje in de kast? Als je belangrijke papieren zoekt, kun je die snel terug vinden? Heb je goed overzicht in je financiële situatie? Heb jij je digitale administratie op orde?

De telkens terugkerende administratieve klussen zijn vaak tijdrovend en worden als vervelend ervaren maar zijn super belangrijk om goed in orde te hebben. Als je het niet netjes bijhoudt gaat het je steeds meer tegenstaan om er aan te beginnen en zo versloft de boel binnen de kortste keren. Het hebben van een ongeordende financiële administratie kan ernstige gevolgen hebben. Als je eenmaal op dit punt gekomen bent is het lastig om dat weer in goede banen te leiden.

Duidelijk en overzichtelijk

Laat mij je helpen om je administratie te ordenen, overzicht te creëren en structuur aan te brengen, zodat je weer rust in je hoofd krijgt omdat je weet waar je aan toe bent.

Hoe werkt het?

Tijdens een intakegesprek halen we de knelpunten naar boven. Op basis daarvan gaan we samen aan de slag. Ik help je met het opzetten van je administratie en leer je, door middel van veel praktische tips, nieuwe vaardigheden en gewoontes, hoe je dit in de toekomst eenvoudig zelf kunt uitvoeren en bijhouden.

Wat levert het je op?

  • Overzicht in je financiën
  • Inzicht in je inkomsten en uitgaven
  • Tips over hoe je kunt besparen
  • Overzicht van eventuele schulden
  • Tips hoe je voortaan rekeningen op tijd kunt betalen ( vaste lasten)
  • Een eenvoudig opbergsysteem om alles terug te kunnen vinden
  • Een opgeschoond archief.

Ik help je graag op een persoonlijke, discrete, respectvolle en efficiënte manier!

Wil je meer informatie, neem dan gerust contact op.

Neem contact op

Kun jij alles snel terugvinden op je pc?

Loopt je mailbox over en vergeet je regelmatig een mail te beantwoorden? Staan al je documenten en bestanden door elkaar en kun je ze vaak niet terugvinden? Zou je de foto’s van die reis wel weer eens willen bekijken, maar weet je niet meer waar je ze hebt opgeslagen?

Misschien ben je er wel eens voor gaan zitten met het idee om het nu allemaal eens netjes in orde te maken, maar bij het zien van al die ongeopende mails en al die bestanden die her en der verspreid staan op je computer zakte de moed je in de schoenen want wat bewaar je nou wel en wat kan er weg?

Tijd voor verandering.

Elke dag komen er weer meer mails bij en de kans dat je dingen kwijtraakt die belangrijk zijn wordt dus met de dag groter.

Als opruimcoach en organisatorisch talent stroop ik graag samen met jou de mouwen op. Allereerst bedenken we een logische mappenstructuur, waarin we al je bestanden ordenen. Dat doen we ook voor je mails of je foto’s, zodat je alles makkelijk terug kunt vinden. Daarna schonen we je bestanden en mailbox op. Daarbij help ik je om te beslissen wat je weg gooit en wat je houdt. Ook leer ik je een eenvoudige methode om efficiënt om te gaan met je dagelijkse mails, zodat je nooit meer een overvolle mailbox hebt.

Digitaal organiseren

De voordelen van een geordende computer op een rijtje:

  • Minder tijd kwijt met het zoeken naar een bestand.
  • Je weet direct weet waar je een nieuw bestand of nieuwe mail moet bewaren.
  • Geen vervelende reminders meer omdat je je mail op tijd hebt beantwoord
  • Al je foto’s zijn in één oogopslag te vinden.
  • Rust in je hoofd omdat je de chaos de baas bent geworden.

Ik help je graag op een persoonlijke, discrete, respectvolle en efficiënte manier!

Wil je meer informatie, neem dan gerust contact op.

Neem contact op

Digitaal organiseren

Alles stressloos in de verhuisdoos!

Bij een verhuizing komt er nogal wat om de hoek kijken. Een nieuw huis, een nieuwe buurt, een andere inrichting van je nieuwe huis en nog veel meer nieuwe zaken. Nadat de blijdschap van het vinden van een andere woning is ingedaald, komen de echte regel zaken aan het licht. Het regelen van de financiën en al het papierwerk, wat geen dagelijkse kost is voor de meeste mensen. Allemaal behoorlijk uitdagend en als dat geregeld is, begint het dromen over hoe het allemaal gaat worden in je nieuwe onderkomen. Maar dan is het zover, opeens sta je voor de enorme taak van een verhuizing!  Je kijkt om je heen, naar alles dat opgeruimd en ingepakt zal moeten worden.  In veel gevallen een pittige klus.

Hulp met verhuizen - Hulp met opruimen

Wist je dat verhuizen tot de top 5 van meest stressvolle ervaringen hoort?

Het is dus niet vreemd dat veel mensen totaal uitgeblust zijn na een verhuizing.

Om een goed overzicht te houden en niet ondergesneeuwd te raken in alle details van een verhuizing is het aan te raden om een verhuisplan te maken.

Hulp met opruimen kan je helpen een verhuisplan te maken.

Voordelen van een verhuisplan;

  • Weet je van tevoren precies wat je te doen staat
  • Hierdoor kun je gerichter te werk gaan
  • Bespaar je jezelf een boel stress en verloopt de verhuizing volgens planning
  • Houd je energie over om andere zaken te regelen

Hulp met verhuizen - Hulp met opruimen

Sneller je huis verkopen?

Een feit is, dat je met een nette, geordende woning zorgt voor mooiere verkoop foto’s, een betere indruk maakt op potentiële kopers, je hierdoor de verkoop kan bespoedigen en vaak een betere prijs kunt bedingen!

Ik help je graag op een persoonlijke, discrete, respectvolle en efficiënte manier!

Wil je meer informatie, neem dan gerust contact op.

Neem contact op