Overzicht en structuur in je bedrijf!

Soms lukt het niet om de werkplek thuis of op kantoor goed op orde te krijgen. Je kunt moeilijk dingen terugvinden, je krijgt formulieren en documenten niet opgeruimd en privé en werk lopen te veel door elkaar. De administratie op orde brengen, blijft een grote uitdaging.
Een veel gehoorde term is Clean Desk Policy. Maar hoe pak je dat aan als je zelf geen tijd heeft en toch graag efficiënt wilt werken?

Het organiseren van je werkplek, kantoor of praktijkruimte doe ik graag zodat jij minder stress, tijdverlies  en ruimte krijgt voor nieuwe klussen waardoor je meer omzet kunt boeken. Kortom, je ervaart een hogere kwaliteit van werken en waarschijnlijk meer arbeidsvreugde.

Wat ik concreet kan bieden, is deskundige hulp bij:

  • (Her)inrichten van jouw werkplek, ordenen van papieren/dossiers en opruimen van uw bureau met als resultaat een overzichtelijke, toegankelijke en eenvoudig overdraagbare werkplek.
  • Sorteren en structureren van de administratie en/of opzetten van een nieuw systeem.
  • Uitzoeken/opschonen dossiers en archief.
  • Opzetten nieuw (digitaal) archiefsysteem
  • Effectief mailbox beheer
  • Opzetten digitale agenda zodat u beschikt over een flexibele en realistische agendaplanning
  • Assistentie bij werkplek- of kantoorverhuizingen

Structuur op je werkplek - Hulp met opruimen

 Dit levert het je op:

  • Rust in je hoofd doordat je de zaken op orde hebt.
  • Meer werkplezier doordat je de bijzaken makkelijk kunt scheiden van de het echte werk.
  • Tijdwinst doordat je werkdagen efficiënter verlopen.
  • Geldwinst, geen aanmaningen of boetes meer omdat je nu op tijd bent met betalen.

 Laat mij je helpen!

Ik help je graag op een persoonlijke, discrete, respectvolle en efficiënte manier!

Neem vrijblijvend contact met mij op en ik vertel je er graag meer over.

Neen contact op

Administratie - Hulp met opruimen

Kun jij alles snel terugvinden op je pc?

Loopt je mailbox over en vergeet je regelmatig een mail te beantwoorden? Staan al je documenten en bestanden door elkaar en kun je ze vaak niet terugvinden? Zou je de foto’s van die reis wel weer eens willen bekijken, maar weet je niet meer waar je ze hebt opgeslagen?

Misschien ben je er wel eens voor gaan zitten met het idee om het nu allemaal eens netjes in orde te maken, maar bij het zien van al die ongeopende mails en al die bestanden die her en der verspreid staan op je computer zakte de moed je in de schoenen want wat bewaar je nou wel en wat kan er weg?

Tijd voor verandering.    

Elke dag komen er weer meer mails bij en de kans dat je dingen kwijtraakt die belangrijk zijn wordt dus met de dag groter.

Als opruimcoach en organisatorisch talent stroop ik graag samen met jou de mouwen op. Allereerst bedenken we een logische mappenstructuur, waarin we al je bestanden ordenen. Dat doen we ook voor je mails of je foto’s, zodat je alles makkelijk terug kunt vinden. Daarna schonen we je bestanden en mailbox op. Daarbij help ik je om te beslissen wat je weg gooit en wat je houdt. Ook leer ik je een eenvoudige methode om efficiënt om te gaan met je dagelijkse mails, zodat je nooit meer een overvolle mailbox hebt.

Digitaal organiseren

De voordelen van een geordende computer op een rijtje:

  • Minder tijd kwijt met het zoeken naar een bestand.
  • Je weet direct weet waar je een nieuw bestand of nieuwe mail moet bewaren.
  • Geen vervelende reminders meer omdat je je mail op tijd hebt beantwoord
  • Al je foto’s zijn in één oogopslag te vinden.
  • Rust in je hoofd omdat je de chaos de baas bent geworden.

Ik help je graag op een persoonlijke, discrete, respectvolle en efficiënte manier!

Wil je meer informatie, neem dan gerust contact op.

Neen contact op

Digitaal organiseren